PPT nr. 1-2019 Mette Christensen Jensen og Tine Basse Fisker: Skal man spørge børnene? 
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 Lise Hostrup Sønnichsen: Den sundhedsfremmende betydning af et tilbud om “vandgymnastik” for sårbare gravide og babysvømning for sårbare mødre
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 Johanne Strønen: PP-tjenesten: Individ, system eller individ i systemet?
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 Henning Strand: Ligeværdigt samarbejde med børn, forældre og professionelle – inspiration fra Åben Dialog
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 Frida Nøddebo Nyrup: Vores seksualitet udvikles gradvist gennem det liv vi lever – også i barndommen
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 Aske Glindvad Nørgård: Fælleskabende idræt for mennesker med autismespektrumforstyrrelse
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 William J. Boone: Rasch Methods for Beginners
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 1-2019 Anne Hejgaard: Det professionelle samarbejde ingen kunne finde – men alle søgte
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 2-2019  Konflikter om børns skoleliv – et forskningsprojekt på tværs Af Charlotte Højholt og Maja Røn Larsen,
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 2-2019  PPR-psykologers arbejde med børns betingelser – Når ordningslængslen skygger for mellemrumsarbejde og corridor-casework Af Maja Røn Larsen og Charlotte Højholt
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 2-2019  Det som flaskehalsen peger på! – Betydningen af skolens aktuelle organisering for samarbejde om skolens opgave  Af Peter Busch-Jensen
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 2-2019  Udvikling af børns og unges deltagelsesbetingelser i folkeskolen Af Tilde Mardahl-Hansen
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 2-2019  Skolevanskeligheder set fra forældres perspektiver – om organisering af forældresamarbejde som opgave for PPR?  Af Dorte Kousholt
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 2-2019  Problemers sociale udviklingshistorie – elevperspektiver på inklusion Af Ida Schwartz
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  Crisis Management in Schools (CMiS) A Model for Supportive Intervention in Schools Following Crises / Disastrous Events Developed by the European School Psychology Centre for Training  Af Bernhard Meißner
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019   Maria Schnack Wolff, et. al.: Pædagogisk Psykologisk Kriseteam i PPR - Praksisfortælling - PPR Silkeborg 
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  Terrorangrebet i København februar 2015 Praksiserfaringer fra Det Jødiske Samfunds Traume-Support Gruppe  Af Arthur Buchman, Jørgen Felding, Talli Ungar Felding, Monica Tafdrup Notkin , Thomas Ree, Allan Shapiro og Lotte Vesterli
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  «Såret som gror?» Af Nils Petter Reinholdt
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  Belastningspsykologi – forebyggelse af primær og sekundær traumatisering af hjælperne Af Rikke Høgsted
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  Gammel kunnskap og ny viten: perspektiver på krisepsykologi Af Atle Dyregrov
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  Selvmord, selvmordsforsøg og selvskade blandt de 13-19 årige Af Lillian Zøllner
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 3-2019  Fra fokus på uventede reaktioner til strukturelt set up inden for opperationel kriseintervention Af Robert Jonasen
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 4-2019  Forvaltningsperspektiver på inkluderende dagtilbuds organiseringer og samspil Af Charlotte Ringsmose
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 4-2019 Lederes perspektiver på virkningsfuld praksis i dagtilbud i udsatte boligområder Af Charlotte Ringsmose
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 4-2019 Hvordan skaber dagtilbud inkluderende fællesskaber for børn i udsatte positioner? Af Lone Svinth
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 4-2019 Når dagtilbud skaber inkluderende samspil og frugtbare deltagelses- muligheder for børn i udsatte  positioner Af Lone Svinth
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 Som ringe i vandet – PPR’s bidrag til folkeskoleudvikling gennem Nest - Af Anna Crawford Kromann og Lene Tanggaard
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 Mind the gap – En kultursensitiv tilgang til narrative samtaler med unge - Af Anne Stærk og Thilde Westmark
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 Skydeidræt som kropsforankret læring En kropsfænomenologisk analyse af børn med uopmærksomhed, hyperaktivitet og impulsivitet - Af Annegrete Gohr Månsson, Mette Elmose, Søren Dalsgaard og Kirsten K. Roessler.
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 Gaming – leg eller lidelse - Et kulturhistorisk syn på computerspil i det 21. århundrede - Af Mathias Nimgaard Larsen
                                            Gratis
 
                                 
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 Samarbejde i den inkluderende skole – innovation eller dekoration? - Af Mette Molbæk, Maria Christina Secher Schmidt, Charlotte Riis Jensen og Janne Hedegaard Hansen
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 Hvad driver de ambitiøse elever? En kritisk analyse af brugbarheden af Dwecks teori som forklaringsmodel for mentale karakteristika hos “12-tals piger”. Af Sara Priscilla Damgaard-Møller og Johanne Jeppesen Lomholt
 Køb: 55 kr
                                  
                                
                                    
                                    PPT nr. 5/6-2019 PPR og de normative forudsætninger - Af Thomas Szulevicz
 Køb: 55 kr